Drobečková navigace
- Úvodní stránka
- Náš svět
- Novinky
- Jednoduše jsem to namíchal
Jednoduše jsem to namíchal
„Nalil jsem trochu grepové šťávy do půllitru, k tomu jsem přidal nealko pivo, zamíchal jsem to lžící, ochutnal. No a hotovo,“ vypráví s úsměvem a plácnutím do stehen vrchní sládek Rodinného pivovaru Bernard Josef Vávra o vzniku nového nápoje. Nový reklamní spot s hořkým nealkoholickým pivem Bernard Bitter Grep Free se objeví na obrazovkách před prvním zápasem fotbalového Eura.
I tentokrát jsme oslovili ke spolupráci režiséra Jiřího Mádla, který pro nás vytvořil úspěšné netradiční formáty v době covidu či dokument o značce Bernard, který je k vidění pouze v našem návštěvnickém centru v Humpolci. Jiří Mádl nyní ve dvojici nových spotů vyzdvihl vlastnosti nápoje – v nejlepším slova smyslu jednoduchost a čistotu. Ostatně neobsahuje konzervanty a všechny suroviny jsou přírodní.
„Měli jsme k dispozici tři druhy aroma, přírodní, přírodně identické a syntetické. Dodavatel předpokládal, že sáhneme po nejlevnější, syntetické verzi, k jeho překvapení jsme ale vybrali přírodní. To je opravdový grep. Když jsem poprvé ochutnal, věděl jsem, že je to ono. Není to „sladká limonáda“, ale skutečné příjemně hořké pivo s opravdovou chutí a vůní grepu,“ ohlédl se za vznikem nápoje vrchní sládek a generální ředitel pivovaru Josef Vávra.
Spot je dostupný od 14. 6. 2024, 20:59 na YouTube zde: https://youtu.be/wT7fMBhMnj8
Produkci 15 a 20vteřinového spotu zajistila produkční společnost Dawson production. Nové sponzorské vzkazy Rodinného pivovaru Bernard poběží na kanálech České televize, Novy a Primy a na soc. sítích.
Bernard Bitter Grep Free – sponzorský vzkaz
námět, scénář, režie: Jiří Mádl
kamera: Tomáš Kotas
střih: Filip Malásek
produkce: Dawson production, Monika Kristl
nasazení: 14. 06. 2024
mediamix: TV, online, social
Radek Tulis
tiskový mluvčí
mobil: +420 603 869 596
e-mail: radek.tulis@bernard.cz | web: www.bernard.cz | FB: www.facebook.com/bernard.cz